WEB BLOG
this site the web

peristiwa semasa sambutan merdeka 2tahun lepas


nama dari kiri:
aku, alif, akmal, cik K, azlan, hidayat, hasnizan, firdaus, nizam, ammar(duduk)

ni la kenangan paling best sejak aku masuk suksis, ni masa pertandingan kawat merdeka pada tahun 2008. bangga siot johan seluruh negeri terengganu dalam kategori badan beruniform.

yang ke2 dari kanan 2 roomet aku(firdaus) tahun 2 & yang duduk 2 roomet aku(ammar) time last year blajar di ganu, yang xpakai uniform 2 jurulatih kami panggil cik K. nasib baik aku bergambar time ni...boleh la wat masuk dlam blog ni...aku ni pemalu sikit bab ambik gmbar ni. 

muka semua pun da hangus gelap akibat training tengah panas tmbahan polak time kawad ni kena panas lak, da la jalan sibuk...byak kali kena berhenti sebelum sampai ke pentas hormat,
kawad lebih kurang dalam 3km g 2 la....lau xsilap....

nasib baik aku masuk suksis, bleh jugak merasa benda2 begini, best giler....aku harap mana-mana yang nak sambung pengajian dekat U 2 masuk lah ko badan beruniform.
lau nak dapatkan income tambahan masuk lah suksis bab setiap latihan akan dibayar elaun boh...

semoga kalian berjaya dalam menempuh hidup masing2. jgan lupa blanja aku makan lau da kerja 2...wassalam...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies