WEB BLOG
this site the web

projek malam di rumah kawan aku

penat giler r gi kelas tdi....mata pun macalam xmau terbukak dah.... smalam aku nengok bola beb....chealsea menang besar boh...aku xla suka sangat dengan bola ni...tapi layan gak r...he3

dari dulu agi aku suka tengok chealsea....dah smalam kbetolan rumah kawan aku free...ape lagi mlepak la situ tengok bola...maklumlah duk hostel mane ader astro...nak g cafe mlas lak ramai org....

2 game aku layan smalam....lepas chealsea, MU lak....kawan aku ni suka sgat dengan MU...sampai aku nak main ps2 pun dia marah....terpaksalah kena tengok jugak....he3...

abis jer bola 2 aku terus main ps2 sorang2...dorang yang len da tido da....xpee lah...xkacau aku nak wat skill skit....he3....men wrestling bro....best gak la game ni....(da xder cd len....) layan jer ler....

sampai dekat subuh gak la men ps2 sorang2....macam org giler lak lau pikir balik...da la tido sikit jer....nasib baik time subuh sedar....aku yang bagun first tau....(xbleh tido kwn bedengkur...) jangan gtau dia ekk...nati kecik lak hati dia 2....

lepas 2 balik hostel siap2 terus g kelas....nasib baik la mode lucture 2 ok....di kuar awal....tegok aku menguap bayak kali kot...he3....maklum la...lucture muda...mesti la paham jiwa  student dia...

aku pun xlarat dah ni nak taip...mata mengantuk giler3 dah....aku sambung tido dulu yer...
da xtahan ni....gua cau dulu....

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies